آمار فروش فیلم “پرچم‌های قلعه کاوه”

حوزه هنری نحوه تبلیغ، اطلاع‌رسانی و آمار فروش فیلم سینمایی “پرچم‌های قلعه کاوه” ساخته محمد نوریزاد را در شش سالن سینمایی منتشر کرد.واحد خبر حوزه هنری اعلام کرد در پی نامه‌نگاری و گفتگوهای نوری‌زاد با رسانه‌ها، غلامرضا فرجی مسؤل پخش فیلم سازمان سینمایی سوره گفت: تمام موارد تبلیغی فیلم از قبیل طراحی و نصب پوستر و بیلبورد و ساخت و پخش آنونس و تیزر “پرچم‌های قلعه کاوه” با هماهنگی و نظارت آقای نوری‌زاد انجام شده است.



به گفته فرجی، بیلبوردهای فیلم برخلاف گفته‌های نوری‌زاد در نقاط پرتردد شهر نصب شده و آنچه وی درباره حذف نمایش تیزر‌های تلویزیونی این فیلم گفته خلاف واقع است. از ۱۰ میلیون تومان قرارداد پخش تیزر “پرچم‌های قلعه کاوه” ساخته بهزاد بهزادپور مبلغ چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای ۱۸نوبت پخش تا اول شهریور هزینه شده و تیزر فیلم باز هم از تلویزیون پخش می‌شود.


وی گفت: پوستر فیلم با طراحی حمید شریفی چند بار از سوی آقای نوری‌زاد تغییر کرد تا پسندیده شد. فروش “پرچم‌های قلعه کاوه” تا اول شهریور: شماره دو سینما آزادی ۴۱۶ هزار تومان در ۱۶ روز، سینما سپیده ۴۴۷ هزار تومان و شیدا ۳۶۷ هزار تومان هر دو در ۱۷ روز، شهر تماشا ۱۱۷ هزار تومان و ایران ۴۲۳ هزار تومان هر دو در ۱۴ روز و فرهنگ ۵۴۲ هزار تومان در ۹ روز.


“پرچم‌های قلعه کاوه” که به زودی اکران آن در سینماهای شهرستان‌ها آغاز خواهد شد، با احتساب مجموع روزهای نمایش در شش سالن سینمایی شهر تهران در ۸۷ روز سه میلیون و ۳۶۵ هزار تومان فروخته و حوزه هنری در صورت نیاز آمار سینماهای پخش‌کننده فیلم و استقبال مردم در روزهای تعطیل و نیمه‌تعطیل را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد.


برای تولید فیلم “پرچم‌های قلعه کاوه” بیش از یک میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.