تفاوتهای‌پژو ۲۰۷ آی نسبت به ۲۰۶پلاس


به گزارش مهر، میرجواد سلیمانی قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو درکیفیت و محصول با بیان این مطلب گفت: موتورپژو ۲۰۷ آی، ۱۶۰۰ سی سی است، در صورتی که موتور ۲۰۶ پلاس، ۱۱۰۰ و ۱۴۰۰ سی سی است.


وی افزود: ۲۰۶ پلاس به عنوان خودروی پایه شرکت پژو و با قیمت ارزان به بازار عرضه می شود، حالی که ۲۰۷آی نسبت به تجهیزات و امکانات ویژه آن قیمت مناسبی دارد.


قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در کیفیت و محصول تاکید کرد: این خودو به نام خودروی ۲۰۷ compact در چین، برزیل و آرژانتین عرضه شده است و خریداران زیادی دارد.


وی اظهار داشت: بر اساس گزارش عملکرد مالی شرکت پژو در کشور چین که یکی از بزرگ ترین بازارهای خودروی دنیا است، در سه ماهه اول سال ۲۰۰۹، بهبود ۱۴ درصدی در آمار فروش تحت تاثیر ارایه این محصول حاصل شده است.


سلیمانی با اشاره به استراتژی ایران خودرو مبنی بر تولید و عرضه خودرویی با قیمت مناسب به جای واردات و فروش خودروی ۲۰۷ با قیمت بالا اظهار داشت: استفاده حداکثر از امکانات و توانمندی های موجود برای تولید خودرویی لوکس با امکانات فنی و رفاهی بالا و با قیمت مناسب برای مشتریان باعث شده خودروی ۲۰۷i به خودرویی ایده آل در مقایسه با نمونه های هم قیمت خویش تبدیل شود.


وی تاکید کرد: ایران خودرو با مهندسی ارزش و استفاده از سرمایه گذار ی های صورت گرفته در دیگر خطوط توانسته است، میزان هزینه های تولید ۲۰۷ آی را کاهش دهد تا این خودرو با قیمت مناسب به دست مصرف کننده برسد.


قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در کیفیت و محصول یادآور شد: در طراحی خودروی زیبا و اسپرت ۲۰۷i از جدیدترین دستاوردهای فنی و مهندسی و تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است و ۲۰۷i به دلیل چالاکی و قابلیت های دینامیکی بالا، مصرف سوخت پایین، قیمت مناسب، استفاده از موتور پر قدرت و مطابقت با استانداردهای روز اروپا، محبوبیت ویژه ای میان جوانان و حتی خانواده ها در سطح جهان کسب کرده است.


وی اظهار داشت: ۲۰۷آی با توجه به نوع جاده­های کشور، نوع سوخت موجود درکشور و آب و هوای مناطق مختلف ایران، متناسب­ سازی شده و کاملا با آن ها همخوانی دارد و مصرف سوخت پایین موتور این محصول در کنار قدرت موتور بالای آن از جمله مزایای دیگر این خودرو است.


قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در کیفیت و محصول تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی ها، مدل هاچ بک (T31)  این محصول، در ابتدای سال ۸۹  و مدل صندوق دار (T33)  آن، در نیمه دوم سال ۸۹ به بازار عرضه خواهند شد.


سلیمانی در پایان اظهار داشت: این محصول فول آپشن، ضمن برخورداری از دو نوع گیربکس دستی (LX) و اتوماتیک (ALX)، کلیه استانداردهای روز EEC سال ۲۰۱۰  را تامین می کند و تایید نوع از اتحادیه اروپا و استاندارد یورو ۳ را با قابلیت ارتقا به استاندارد یورو ۴ دارا است.