محصولات دانلودی

سالمترین و بهترین خوردنی‌‌‌ها برای سحری

به گزارش خبرینه و به نقل از جام جم سرا، مهم ترین توصیه هایی که هنگام آماده کردن وعده سحر باید به آن توجه داشت، به شرح زیر است :

میزان غذا در وعده سحر باید به اندازه متوسط باشد و مواد غذایی دارای فیبر مصرف شود.

در وعده سحری باید از تخم مرغ ، لبنیات یا گوشت درکنار میوه و سبزیجات استفاده نمود.

درصورتیکه وعده سحری سنگین باشد، هضم غذا دشوار می‌ شود، بنابراین دراین وعده غذایی باید از مصرف غذاهای پرچرب و غذاهایی که باعث نفخ معده می‌ شود، پرهیز نمود.

دروعده سحر از نوشیدن چای خودداری کنید، زیرا کافئین موجود درآن، ادرار آور بوده و موجب تشنگی می‌ شود.

میوه و سبزیجات احساس تشنگی در طول روز را به تاخیر می‌ اندازد ، ضمن اینکه مانع یبوست می‌ شود، خوردن انگور دروعده سحر توصیه می‌ شود.

مصرف سیب زمینی یا نان سبوس دار یا هر نوع غذای دیگری که حاوی کربوهیدرات باشد، مفید است و از خوردن شیرینی جات و شکلات پرهیز کنید.

در وعده سحری، آب را به آرامی و به تدریج بیاشامید.

منبع: شبکه العالم

مطلب بالا در حوزه سلامت، تغذیه و تناسب اندام و در این آدرس اینترنتی در تاریخ ۱۷ June 2016 | 12:00 am منتشر شده و گروه اینترنتی خبرینه آن را بازنشر کرده است.

خرید یخچال دست دوم برای نیازمندان
-------------------------------------------
ثبت آگهی رایگان خرید و فروش موبایل
-------------------------------------------

گروه اینترنتی خبرینه
این سایت حاصل ترکیب چند وبگاه مختلفه! سایت گنجینه، فایل دانلودر، مُجازی و ایرونیا با هم ادغام شدن و خبرینه رو تشکیل دادن! بیش از 17 هزار مطلب تو زمینه‌های گوناگون و متنوع؛ از مجازی‌کده و عمومی و سرگرمی و تفریحی بگیرید تا محصولات دانلودشدنی و قالب و افزونه وردپرس و مطالب آموزشی و...

با ثبت نام تو خبرنامه خبرینه، هر رو مطالب ما رو تو ایمیل‌تون دریافت کنید.

توجه: پس از ثبت ایمیل حتما وارد اینباکس ایمیل خود شده و روی لینک فعالسازی در ایمیلی که از طرف ما ارسال شده کلیک کنید(راستی ما اسپم ارسال نخواهیم کرد).

پیشنهاد ما