۳ اصل مهم در رژیم پسرزایی

تغذیه برای پسردار شدن

تغذیه برای پسردار شدن

به نظر می رسد اسپرم مردانه محیط قلیایی واژن را ترجیح می دهد ڪه در آن بین رژیم و انتخاب جنسیت ارتباطی وجود دارد.
آیا می دانید با خوردن غذاهای مناسب، احتمال پسر دار شدن را بطور چشمگیری افزایش می دهید؟
برای افزایش شانس خود را برای داشتن پسر غذاهای زیر را بخورید:

۱️⃣غذاهای پتاسیم و سدیم بالا

۲️⃣مواد غذایی قلیایی یا رژیم قلیایی

۳️⃣غذاهای تقویتی غنی از تستوسترون

 


روش های افزایش شانس پسردار شدن

◽️آقایان از سه ماه قبل یک عدد قرص اسید فولیک و یک عدد ویتامین ث مصرف کنند و از پوشیدن شرت و شلوار تنگ، نشستن طولانی روی صندلی، گرفتن دوش آب داغ خودداری کنند.
◽️آقایان از سه ماه قبل از مصرف غذاهای کنسرو شده ، فست فود ، سوسیس و کالباس خودداری کنند و همچنین مصرف سیگار قلیان نداشته باشید.

◽️خانم ها از دو ماه قبل غذاهایی مانند موز، کاهو، توت فرنگی، خرما، هل، زعفران، کره، گوشت قرمز، سیب و برنج و غذاهای نمکی رو استفاده کنند.
◽️خانم ها لبنیات رو برای این مدت از رژیم غذایی خود حذف کنند. لقاح باید حوالی تخمک گذاری صورت بگیرد همچنین محیط نباید گرم و با هوای آلوده باشد و از استرس و اضطراب دوری کنید.