سوپرمارکت آنلاین

سوپرمارکت آنلاین ایرانی

دسته بندی محصولات

کالاها و محصولات موجود در سوپرمارکت آنلاین در ۱۲ عنوان زیر طبقه بندی شده‌اند. با کلیک بر روی هر عنوان می‌توانید به صفحه محصولات آن دسته بروید…

خرید اینترنتی خوار و بار در کمترین زمان ممکن
خرید ویژه کنسرو مواد غذایی آماده از اینترنت
عرضه اینترنتی میوه و سبزیجات تازه
فروش آنلاین مکمل های غذایی و دارویی ارزان
خرید پستی لبنیات روز
خرید اینترنتی انواع دمنوش و نوشیدنی
فروش اینترنتی چیپس و پفک و تنقلات
سفارش اینترنتی گل طبیعی
خرید آنلاین محصولات پروتئینی
تهیه صبحانه از طریق اینترنت
فروش پستی خشکبار و شیرینی جات
سفارش پستی کالاهای غیر خوراکی

زیرشاخه های سوپرمارکت

برای این که دسترسی بهتری به برخی محصولات خاص داشته باشید می‌توانید بر روی عناوین زیر کلیک کنید…

سفارش آنلاین انواع دلستر و ماءالشعیر
خرید آنلاین انواع برنج ایرانی و هندی
خرید اینترنتی پنیر صبحانه و پیتزا
خرید پستی انواع روغن آفتابگردان و زیتون و کنجد
فروش ویژه انواع نان از طریق فروشگاه اینترنتی
خرید اینترنتی انواع سس مایونز و سس ساندویچ
خرید آسان انواع ماست معمولی و ماست موسیر و سبزیجات و یونانی
فروش راحت انواع کنسرو تن ماهی در دیجی کالا

انتخاب‌ها و تخفیف‌های ویژه

تخفیف های زیاد در سوپرمارکت آنلاین ایرانی

تا 30 درصد تخفیف برای محصولات سوپرمارکتی
بهترین کالاها از برترین برندها در بقالی آنلاین
پرفروش ترین محصولات سوپرمارکت آنلاین
منتخب های هایپرمارکت آنلاین ایرانی

از زمانی که بقالی‌ها در اوج بودند و تمام نیازهای خانواده‌ها را در یک محلّه و کوچه تأمین می‌کردند؛ خیلی دور نشده‌ایم. سر هر کوچه‌ای، دست کم یک بقالی دیده می‌شد. مغازه یا دکان کوچکی که اهالی محل، هر روز برای خرید مایحتاج روزانه به آن سر می‌زدند. نه آنچنان تجملاتی و نه بزرگ… با اجناسی محدود و ترجیحاً ارزان قیمت… صاحب بقالی آنقدر با اهالی آن کوچه و خیابان رفیق بود که به همه نسیه می‌داد. یک دفتر مخصوص نسیه برای همین کنار گذاشته بود و به هر کس که پول نقد به همراه نداشت، جنس می‌داد و در دفترش یادداشت می‌کرد. پس از مدتی، به جای این دکان‌های دوست داشتنی، فروشگاه‌های بزرگ‌تر و شیک‌تر به اسم «سوپرمارکت» ایجاد شدند. حالا دیگر تولید و بازرگانی خیلی نسبت به گذشته بیش‌تر شده بود و آن همه کالا و محصول را نمی‌شد در یک بقالی کوچک جا داد. از طرفی جلب رضایت مشتری و پاسخ به حس تنوع طلبی، راحت طلبی، به روز بودن و… هم چیزهایی نبودند که بتوان در آن مغازه‌های کوچک آن‌ها را تأمین کرد. اما ماجرا به این فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها هم ختم نشد و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کار را به شدت نسبت به قبل گسترده‌تر کردند. وقتی به یک شعبه از یک فروشگاه زنجیره‌ای می‌روید، می‌توانید به اندازه‌ی یک یا چند ماه از نیازمندی‌های خود و خانواده‌تان را خریداری کنید. دیگر لازم نیست هر روز به مغازه‌ی سر کوچه سر بزنید، یک بار خرید برای یک ماه! ولی این هم پایان ماجرا نبود! حالا کم کم در حال روبه‌رو شدن با تجربه‌ی جدیدی هستیم که برای خرید لوازم و کالاهای روزمره، حتی از منزل خارج نشویم! می‌شود به جای رفتن به فروشگاه و و پیدا کردن جای پارک و ماندن در ترافیک و پرسه زدن بین قفسه‌ها و… در خانه روی مبل بنشینیم و اجناس مورد نظر خود را از طریق اینترنت و به صورت آنلاین سفارش دهیم و چند ساعت بعد درب منزل تحویل بگیریم! «سوپرمارکت آنلاین» جدیدترین روش برای خرید مایجتاج روزمره‌ی خانواده است. فروشگاه اینترنتی دیگر صرفاً محلی برای خرید گوشی موبایل و پاوربانک و کتاب و … نیست؛ حتی نخود و لوبیا را هم می‌توان اینترنتی سفارش داد! این‌گونه شد که فروشگاه‌های اینترنتی، جای بقالی و سوپرمارکت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مختلف را گرفت.